Følg oss på Zoom for å se glimt av våre tilbud på skolen. Koden til møtet er 41 49 67. Du som ikke bor i Karasjok får informasjon om blant annet hvordan skolen kan hjelpe elevene med å ordne boplass og hvordan vår miljøarbeider kan følge deg opp og hjelpe deg på mange måter.

Vi har nylig fått ny hjemmeside og her kan du lese om våre utdanningstilbud. Trykk på knappen Utdanningstilbud og velg det utdanningstilbudet du ønsker å lese mer om. Når du trykker på knappen Elever, så finner du informasjon som er viktig for elevene, men om du ikke får svar på alle dine spørsmål på hjemmesiden vår, så ta gjerne kontakt med oss.

Husk å søk på videregående utdanning, søknadsfristen er 1.mars, mer informasjon om dette finner du på Vigo.